Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

fredag 17. august 2007

Hemmelighet


Det finnes en liten hemmelighet i shamu verdenen...
Ett nytt "produkt" ;-)
Jeg kan ikke røpe noe her før kvelden 28. august.

Frem til da, så må jeg sette reservert på alle produkter som kommer for salg her på siden.

Det er mulig å sette seg på en venteliste, hvis det er noe som dukker opp som du virkelig vil ha. Men jeg kan ikke love endelig svar før 29. august.

Send meg en mail til anithom@lyse.net om du vil stå på venteliste, så får du en tilbakemelding med bekreftelse på om varen er reservert deg, og så en ny mail med svar om varen er blitt din den 29. august.

Alle varer som ligger til salgs før denne meldingen, kan kjøpes på vanlig måte fremdeles.

Ingen kommentarer: