Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

onsdag 29. august 2007

Nytt spennende tilbud!!!

Jeg har jo holdt en liten hemmelighet for meg selv...

I går hadde jeg mitt første Home-Party!!!

Det var kjempespennende.. nervene mine satt utenpå og jeg kunne knapt tenke klart hele formiddagen... hehe... ikke bare bare å skal presentere sine egne produkter... så nå skjønner jeg hvor nervøs en kunstner er forran sin første utstilling!!

Det kom mange damer også! vi ble 11 tilsammen, og det vil jeg si er BRA!

Alt i alt så er dette noe jeg kommer til å fortsette med.. om enn ikke så mange partyer i året.. for det krever intens jobbing i forkant, da en jo skal ha med seg en del produkter for presentasjon.

Men Shamu-Party er kommet for å bli!!!


Hvis dere ikke har lagt merke til det allerede, så er altså reservasjonene fjernet på det som ennå ikke er bortlovet noen.
Dvs at alt som ikke er merket *reservert*, eller *solgt* er nå til salgs! :-)
Det finnes en etikett til høyre i menyen som heter "Til salgs", samt at det er en egen notis på venstre side i kolonnen som også heter "Til salgs". Trykker dere på disse linkene kommer dere til en samleside med bare det som er til salgs, og dere trenger ikke scrolle så mye.
Husk at det gjerne er mer enn en side, så husk å link deg videre til "eldre innlegg" nederst på siden.

Jeg kommer til å ha en liten sypause nå. skal prioritere å sy til meg og mine en uke eller to ;-) Så følg med på hobbybloggen også :-) http://hobbyvimsen.blogspot.com/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Heidi sa...

jeg kom akkurat på at jeg ikke har lagt til denne i lista på bloggen min, men nå er det gjort :D

Du er så flink vennen!!

Heidi sa...

pst: skjønner du noe av d over her :knegg: