Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

onsdag 13. februar 2008

Babykjole "Rødbrus og sugerør" *solgt*





En utrolig kul kjole sydd av en gammel kaffeduk fra 70-80 tallet.
Myk og deilig kjole i en utrolig behagelig og myk kvalitet.
Applikasjonen er ett gammelt stoff min mormor har tatt vare på. Den gang da man aldri kastet små stoffrester. Hva det opprinnelig har vært vet jeg ikke.
Kjolen er kantet med gult kantebånd og lukkes med gule knapper.



Størrelse: ca 86-92 (min datter og bruker 80, og den er litt stor). Mulig man kan bruke den lenger som en tunika.

Pris: 300,- + porto

2 kommentarer:

Teraks sa...

Åh, den som hadde ei lita tulle!!Tror ikke 14 eller 10 åringen vil ha på seg sånt jeg...*undrer hvorfor*Men nå får snart venninna ei lita tulle,så jeg bekler henne sålenge jeg da;O)!Veska er fortsatt like fiiin,jeg viser den frem til "alle".Fant aldri noen slengbukse, men sjekket "bare" hvalparten av bladene,gi meg noen dager, så skal jeg ha sett gjennom resten!

Shamu sa...

Hihi.... det er morsomt når man har noen i omgangskretsen som man kan kle på det man syns er fint ja.
alternativet er jo å starte på nytt og få seg en liten baby til ;-)

Så snill du er som leter i alle de bladene dine! *klem* Nå må du ikek stresse da. For det haster jo virkelig ikke :-)