Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

onsdag 13. februar 2008

Shamubag "Andungen" *solgt*





Kosemose veske sydd av ett utrolig kult stoff kjøpt på KID.
Foret er beige bomull.
Vesken er ikke av tykke stoffer, ergo den kan ikke brukes til å bære 4 liter melk og ei cola liksom... Men holdbar til det man trenger, ingen tvil om det.
Vesken har ett par skjønnhetsfeil som man ser på det ene bildet. Pyntesømmen ble litt.. *kremt* rar.... men sjarmerende.. er det ikke det man sier?
Nå er det sånn at enkelte ting blir man jo glad i mens man syr. Og det ble jeg i denne vesken.
Så siden den fikk sine feil i form av rar pyntesøm, ikke like stiv og stødig som de andre veskene osv... så ble den hetende "Andungen", fra "den stygge andungen". Rett og slett for at enkelte ganger er det det unike man blir mest glad i. ;-)

Jeg vurderer å kun la denne vesken ligge ute for salg en ukes tid... i tilfelle noen syns den er like sjarmerende som jeg.. hihi.. hvis ikke tar jeg den selv.
Veksen har 3 innerlommer, er pyntet med kroklisse på hanken, samt kan lukkes med en gammel knapp.

Veskens mål: 38 x 28 cm, hanken er 119 cm.

Pris: 300,- + porto

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er bare såå flink!! Lekker var den, mulig jeg bestiller en til av deg etterhvert. Jeg er kjempe fornøyd med den forrige! Bruke r den hver dag, og får mye skryt for den :D

Shamu sa...

Tusen tusen takk!!!! :-)

Veldig kjekt å se at vesken blir brukt og at du er fornøyd. :-)