Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

lørdag 23. februar 2008

Shamubag "Joline" *solgt*





Denne vesken er i lekker lilla babycord på utsiden og beige babycord på innsiden.
Vesken er dermed ikke beregnet på å bære tunge matvarer ala 5 liter melk og ett blomkål, men går heller under kategorien "Kosevesker". :-)

Fargen på den lilla corden er vanskelig å fange på film, men kan nok best skimtes på de to nederste bildene.

Vesken er spekket med detaljer og pynt; Marimekko på ene fremsiden, orange kroklisser i to størrelser på ene fremsiden, knappepynt, pyntesømmer på hanken, pyntesømmer langs toppen på vesken, pyntesømmer på toppen av alle innerlommene og veskens navn brodert på hanken.

Vesken har 4 store gode innerlommer.

Mål: 33 x 31 cm, hanken er 92 cm lang.

Pris: 495,- + porto

4 kommentarer:

Anne Mette Lie sa...

Nydelig!!!

Henriette sa...

Heisann!
Jeg må bare si at jeg beundrer de veskene dine... Er det mulig å bestille en?

Shamu sa...

Tuusen takk!

Henriette: Send meg mailadressen din, så sender jeg deg mail så fort jeg legger ut nye vesker. :-)
Det kommer jevnlig vesker, så jeg håper jeg klarer å sy noe mer som faller i smak :-)

Anita

mali-mo sa...

Hei! Jeg syns du lager utrolig spenstige ting. Kjempespennende! Kommer til å følge med her inne videre. Jeg har lagt en link til deg fra siden min, så kan flere finne deg.