Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

torsdag 26. juni 2008

Bukse "T-Dreams" *Solgt*

HPIM0311

Det bor en liten gutt i Trondheim som er like glad i Thomas toget som min egen lille sønn.
I skrivende stund så vet jeg at han sitter spent og venter på sin egen Thomas bukse som er på vei i posten til ham.
Han har selv bestemt fargen på ribben, så dette er hans egen lille drøm av en bukse.

Stoffet er myk deilig flanell, slik at denne buksen blir varm og god på kalde sommerkvelder, og ikke minst utover høsten og vinteren.

Jeg håper den lille Thomas-glade gutten blir fornøyd med sin bukse :-)

Størrelse: 5-7 år

Pris: 349,- + porto

HPIM0310



.

Ingen kommentarer: