Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

lørdag 19. juli 2008

Jakke og Lue "Turkisfant" *Solgt*

HPIM0698HPIM0702

Dette settet er jeg, om jeg får lov, veldig veldig godt fornøyd med. Derfor syns jeg det fortjener ett bilderas.. hehe..

Jeg fikk bestilling på en jakke lik "Rosafant", bare med turkise detaljer.
Mammaen ville også ha en lue som matchet, og gjerne en Uno lue.
Siden lille Marie som skal bære settet kun er en baby, satte jeg på knytebånd på luen. Disse kan fjernes når hun ikke lenger har behov for dem.

Jeg ønsket å fore hetten på jakken, da det blir ett mye finere resultat.
Stoffet jeg har brukt i hetten og på applikasjonene er opprinnelig en gammel forklekjole fra 60-tallet.
Det er utrolig kult og fresht i fargene og matcher skråbåndene perfekt.
De turkise knappene og glidelåsen fant jeg på Kvadrat, mens øynene på de tre elfantene er vintage knapper. Elefantene må jo ha øyne så de kan se hva Marie foretar seg ute i den store verden. :-)

Størrelse på jakken: 80
Størrelse på luen: 6-24 mnd

Pris på hele settet: 700,- + porto

HPIM0704
HPIM0695HPIM0694
HPIM0689HPIM0696
HPIM0699

4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Dette sette er bare utrolig fint!! All ros til deg! :o)

Anonym sa...

Utrolig herlig jakke, Shamu! Nå fikk jeg nesten lyst på en liten jente (eller gutt...) til, bare for å ha en som kan gå med en sånn flott jakke!

Anonym sa...

Dette settet var skikkelig flott! Kan jeg spørre om du har laget mønsteret til jakken selv eller om det er å få tak i noe sted? Nydelige farger og stoffvalg!

Shamu sa...

Tusen tusen takk skal dere ha! :-)

Anja - Jeg har tegnet mønsteret selv, så det finnes nok ikke noe sted desverre.