Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

fredag 8. august 2008

Pause igjen!

Her går det i ett, men denne gangen er det ikke ho minste som er syk, men hun eldste, altså meg selv.

Jeg har fått beskjed om at jeg muligens må belage meg på en uke borte fra familie og venner avhengig av hvordan behandlingen går.

Jeg håper at jeg ikke blir så lenge borte da mitt syrom er ferdig og klar til bruk.

Vi sees!

*Oppdatering*

Dette var mer alvorlig enn først antatt, men prognosene er gode og jeg kommer helt sikkert til å bli frisk igjen. Men det kan ta mange uker før jeg blir utskrevet fra sykehuset. Jeg håper alle gamle og nye kunder er tålmodige med meg og gleder seg like mye som meg til jeg kommer hjem igjen og får kaste meg over symaskinen igjen.

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Ønsker deg masse god bedring, vennen. Håper du snart er oppe på bena igjen.

Klems Ingrid (Emma)

Anonym sa...

Ønsker deg god bedring Anita, håper å se deg på Hobbyboden og Sykroken igjen snart, savner deg og oppdateringene.
Trist at så mye skal skje dere, men godt å vite at du er i trygge hender nå på sykehuset.

Klem Christine

Alena sa...

Det var trist å høre, men håper du blir frisk igjen snart!

Kan jeg reklamere om deg i bloggen min, kanskje vente til du blir frisk igjen....

Klem

Anonym sa...

Masse god bedring!
Sender over klemmer til hele Shamu familien!

Klem
Cecilie(Fimbo)

Anlen sa...

God betring, Shamu! Det er ille så mykje dokke skal plagast med!