Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 16. september 2008

J&S bukse "Purple Love 2" *Solgt*

HPIM1136

Bukse sydd på bestilling til en liten jente som skulle komme på sensommeren. Er hun kommet nå tro? Jeg er spent!

Buksen er ihvertfall endelig ferdig.

Det var veldig vanskelig å få ett bra bilde siden solen holdt seg borte.
Men den er sydd i lilla myk stretch velour. Den har lilla ribb i liv og føtter. Lange sådan, slik at den kan brettes opp og ned og vare lenge.
Hjertet i baken er laget av ett vintage stoff jeg har fått fra min kjære Jubel.

Størrelse 74-92.

Pris: 349,- + porto

Ingen kommentarer: