Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 18. november 2008

Bukse "Bare veldig søt" *Solgt*

HPIM1626

HPIM1625HPIM1631

Bukse sydd på bestilling i en varm kjempefin lilla velour. Fargen kommer virkelig ikke frem på bildene uansett hva jeg prøver på, her blir den veldig kald. Utrolig synd!
Jeg håper den nye eieren kan forestille seg hvordan den egentlig ser ut... litt sånn tryll tryll. :-) Men fargene på velouren, ribben, blomstene og knappene harmonerer veldig i virkeligheten. Jeg trenger nytt kamera!

Blomsten er laget av ett av mine yndlingsstoffer fra Adly Bergan. Jeg har bare en liten stoffbit som jeg har vært så heldig å få av Heidi. Gjett om jeg ble lykkelig da den kom i posten! Fantastisk stoff!
Jeg har pyntet blomsten med noen knapper i råsa, for å matche ribben.

Str. 74-92

Pris: 349,- + Porto

Ingen kommentarer: