Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

søndag 28. desember 2008

I'm back!

Da var det lenge siden jeg dyttet nesen min inn hit ja...
Håper ikke dere har mistet helt tålmodigheten.. hehe..

Mitt fravær har skyldtes delvis start i 100% jobb, samt kombinasjon med hus, mann, tre barn og en skrantende helse.

Jeg har hatt lite tid til å sy, og enda mindre til å være på nett - ergo har bloggene min lidd stor nød.

Men nå er jeg tilbake igjen så smått! Juhuuu!

Jeg kommer til å blogge en del på hobbybloggen min i første omgang, så kommer det nok noen småting inn hit også om ikke så lenge.

Når det gjelder bestillinger så må jeg holde litt igjen der en stund til.
Jeg er ikke helt inni den nye hverdagsrytmen min, så jeg syr når jeg føler jeg har overskudd.

Håper dere får troen på meg igjen, selv om jeg ikke kommer til å være fullt så produktiv som før.

Nisseklem fra Anita

1 kommentar:

Lillian Risholm sa...

Så koselig at du er tilbake, er alltid så gøy å se hva du har laget! du er så flink! Juleklem fra Lillis