Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

mandag 11. mai 2009

Veske “Åse Marthes Bed Time Story” *Solgt*

HPIM2667

Jeg fikk ett dynetrekk her for en stund siden. Ett vakkert dynetrekk; enkelt men med sarte søte og vårlige farger.
Dynetrekket oser koselige kveldstunder med eventyr og hjemmebakte boller.

Nå har sengetøyet selv blitt en liten natta historie; det har fått ett nytt liv som veske til en annen dame eller jente. Mulig hun også heter Åse Marthe og baker boller og leser nattahistorier for barna sine..
Uansett så kan vesken brukes til hva det måtte ønske, men jeg tror jeg kan si ganske sikkert, veldig faktisk… at den blir glad om den får bære hjemmelagte boller i seg, bare en gang…


Vesken har to hanker, er foret og har applikasjon av vintage stoffer fra loppis samlingen min… Oi, enda mer sjel..
Jeg tror man blir lykkelig av å bære denne skatten.

Pris: 349,- + Porto



HPIM2672

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Wow vad läcker! Älskar färgerna och applikationen!!

Anonym sa...

*ønsker meg*