Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

søndag 21. juni 2009

Shamubag “Tryll Tryll sa Måka” *Solgt*

HPIM2947

En ny kunde tok kontakt og ønsket seg en lik DENNE vesken.
Det kunne hun dog ikke få, siden jeg aldri syr to like, men en lignende veske kunne hun få.

Siden det er sommer, eller snart sommer, så er vi jo blitt godt vant til fuglekvitter til alle døgnets tider.
Er det ikke herlig klokken 0500 en søndag morgen?

Om det er kråker eller småfugler eller måker for den sags skyld.. jeg blir like “glad” for å bli vekket.
Noen måker tror de synger finere enn det de faktisk gjør, ja de tror til og med at de er finere enn det de er…
En måke jeg kjenner tror den er en liten søt sangfugl med de nydeligste fuglesanger på lur.
Han tar feil…

Vesken har gressgrønt fòr og sommerglade gule dotter på utsiden.
Den har to hanker og er stor og god og har plass til hva det måtte være.
Også ett par pakker fuglefrø.

Pris: 349,- + Porto

HPIM2946

Ingen kommentarer: