Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 9. juni 2009

Skjørt “Svunnen drøm om jordbæris” *Solgt*

HPIM2872

Jeg kan ikke engang huske sist jeg spiste jordbæris, allikevel er det det jeg ser etter hver gang jeg lister meg forbi fryseboksen på Ultra. Tenk om de plutselig hadde 2-liter med jordbæris! Da hadde hu mor fått lykkesjokk og vandret rett inn i en hormonell sultkatastrofe, samt hamstret 7 bokser og gjemt dem nederst i fryseboksen hjemme. Gal? Nei, bare fryktelig glad i jordbæris!


HPIM2874
HPIM2875


Dette stoffet fikk jeg i posten av en hverdagsengel fra ett mammaforum jeg vandrer på.
Det er bare helt utrolig nydelig – type sånn vondt i magen fint.
Nå har jeg bare nok til ett skjørt til, så er det tomt.. mulig jeg kan pine noen applikasjoner ut av restene, men det er bare så vidt.

Dette skjørtet er sydd enkelt med orange innslag som skråbånd og ribb i livet.
Noe mer pynt trengte det ikke denne gangen, nydelig og sart og veldig sommerglad!

Str. 38/40
Pris: 799,- + Porto

3 kommentarer:

Anonym sa...

For ei skikkelig flott og friskt skjørt :)

Lykke Li sa...

Det var ett aldeles nydelig skjørt. Det er en eventyrreise å være inne på bloggen din! Håper det er greit at jeg linker til deg:)

Shamu sa...

Tusen takk for masse ros! :-)

LykkeLi - Så koselig tilbakemelding! Nå ble jeg glad!
Link velig gjerne, men link heller til siden hvor jeg legger ut alt jeg syr: www.hobbyvimsen.blogspot.com :-)