Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

søndag 8. november 2009

Shamubag “Friends with benefits” *Solgt*

HPIM3809

Denne vesken er helt fantastisk, om jeg får være en smule ydmyk… fnis…
Den ble sydd i Bergen da jeg besøkte min kjære venninne Kristine.
Vi startet som barselvenninner da vi har like gamle barn, så fant vi ut at vi begge elsket å sy, vi er like svimete, utadvendte, gale, morsomme, redde for å komme for sent, har menn som nok egentlig er brødre osv osv. Vi har utrolig mye til felles, og måtte da ha en sy/feste helg.
Denne vesken var alt jeg fikk sydd den helgen.. så ja… lit fest ble det nok.

En søt liten dachs er kjent for å være en like god venn som Kristine, ergo den kan være fin å ha med på tur… om du er like morsom som oss da og liker å skille deg litt ut.
Jeg elsker barnslige motiver på voksne produkter, så dette er virkelig Shamuish! :o))

Stoffet på utsiden er ekte vintage gardin fra det glade 70-tallet.
Innsiden er gul bomull.
Vesken har hele 3 lommer, så nå kan du sortere alt det du orker og vil men samtidig ha det moro.


Julegave?

Pris: 399,- + Porto


HPIM3811

Ingen kommentarer: