Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

torsdag 24. juni 2010

Shamu på TV



Jeg har opptil flere ganger hylt av glede, gjentat meg selv, vært ubeskrivelig lite beskjeden og stolt av at jeg turde. Mitt store høydepunkt innen sykarrieren min, uten tvil…
HOBBYBLOGGEN kan du lese alle innleggene mine rundt min “hjemme hos” reportasje (tjiihiii). Se under fanen “Omtale”.

Her er da reportasjen som har snurret på 10 Lokal-TV kanaler rundt om i Norge.
For de av dere som kun følger denne bloggen kan det jo kanskje være littt kjekt å se hvem som skjuler seg bak Shamu. :-))

7 kommentarer:

Eg ... sa...

Veldig kjekt å "hilse på"
Koslig innslag - og du er kjempeflink. Imponert over at du er så fersk i faget - naturtalent - no doubt!

Lissen sa...

Morsomt å se! Emma tipset meg.

Jeg glemte nesten å se på hva du sydde - ble mest overrasket over at du var ENDA søtere i virkeligheten enn på bildene.

cecilie Grut sa...

Kjempemoro! Kjempefint innslag, dritfint syrom og kjemegøy å se deg "live" Fiiina!

Fru Hetland sa...

Satt på google å søkte litt tips om skråbånd og kom over en bra og godt beskrevet juksemetode på bloggen din. Takk for tipset! Har lagt link til deg i mitt siste innlegg, slik at også mine venner og lesere kan ta en titt på din kjekke blogg. Du inspirerer meg!

Cino sa...

Så utrolig morro å se deg "live"! Og at du er flink vet jeg jo, så det var utrolig morro å se innslaget :)

siddisisalou sa...

Kjempeimponert ! Og så kjekt å få se at du faktisk gjorde dette - ikke bare få se de ferdige produktene ...... ;-)

Shamu sa...

Tuusen takk for kjempekoselige tilbakemeldinger! *lykkelig*