Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

søndag 12. desember 2010

Lue “Grønne maskiner” *Gitt bort*

DSC_6943
En morsom lue for den som er opptatt av kjøretøy.
Passer barn, sjåfører, bønder, flyvere, en som nylig fikk lappen eller bare en som syns det er morsomt med en grønn lue med diverse fremkomstmidler avbildet på.

One Size, fra skolealder til pensjonist.

Pris: 179,- + Porto

4 kommentarer:

Heidi sa...

Hei

Den grønne maskiner lua var utrolig kul. Poden hadde digget den, men er den for stor til en 4-åring?

Shamu sa...

Jeg har en 4 år gammel jente som bruker denne størrelsen på luene sine. Rett og slett fordi hun kidnapper dem jeg syr.. hehe..
Men på hennes lille hodet fungerer de helt fint. Joda de er store, men det er mer i lengden. Det vil si at hun enten har den som en baggy variant, eller at jeg bretter den opp og den passer perfekt.
JEg har valgt å skrive fra skolealder for å unngå at folk syns de er way to big. ;-)
Men som sagt, min datter som ikke har særlig stort hodet bruker denne størrelsen, så det fungerer utmerket om du syns det er ok at den er lang. :-)

Anonym sa...

Den var RÅ tøff.
Hadde en av gutta sett den. . .:O)

Grøten

Shamu sa...

Den er skikkelig kul!!
Elsker dette stoffet selv. :-)