Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

søndag 23. januar 2011

Redesign-Singoalla “Old dreams, new dreams” *Solgt*

DSC_7465

Ett gammelt vakkert PUTETREKK, som bærer på utallige vakre og vonde drømmer, gamle minne, glemte minner…. ett gammelt vakkert putetrekk ønsker å bli noe nytt, få en ny sjangs.. det ønsker å bli plukket opp fra glemselen for IGJEN bli ELSKET!

DSC_7477

Vintage putetrekk, sommerlig tynt og lekkert svalt, kombinert med en bommert av ett Cubus kjøp – en grønn T-SKJORTE som ikke ble elsket her i huset. Den ble gjemt innerst i ett skap og GLEMT!.. Herlighet…. den fortjener å få det bedre.. ikke vel?

Bolen til t-skjorten ble ribben på kjolen, brystet på t-skjorten ble ermer. Nå er t-skjorten GLAD!

På brystet av kjolen har jeg sydd fast en grønn og sommerlig knapp jeg fikk av REGINE her i uka. Ser du Regine? Jeg LIKER grønne knapper! YEY! Tusen takk!!

DSC_7480

Kjolen er fantastisk nå til våren og sommeren. Kan brukes med tights, bukse eller bare tåseladder.
Man kan ha genser under på kaldere dager, og det beste av alt; den vokser med barnet.

Størrelse: 4-6 år (kjole blir tunika)

Pris: 449,- + Porto

DSC_7467

Ingen kommentarer: