Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

onsdag 30. mars 2011

ShamuTunika “Stjernefeber” *Solgt*

DSC_8146
DSC_8148

Jeg fikk en bestilling på en velourtunika. Tunika er noe jeg ikke har sydd før, så dette ble en utfordring.
Jeg ønsket å gjøre en annerledes vri på avslutningen, altså ikke kjøre den tvers over låret.

Det er vanskelig å se på bysten hvordan den er buet, men fremme er den buet kraftig, mens den bak dekker rumpa.
Praktisk, feminint og morsomt.

Sterke, glade farger ble det bedt om, og jeg er ikke vanskelig å be.
Fantastisk regnbuestoff, nytt i Februar er ofret for dekor. Jeg kjenner sommeren komme snikende, men så elsker jeg regnbuer også. Smilefjes

DSC_8152

Bak på rumpa har jeg plassert en stjerne. En spennende og morsom vri som gjør tunikaen morsom både forran og bak.

Jeg håper damen blir fornøyd med “Stjernefeber” og at den får nyte noen glade dager på fortauskafe og storbyferie.

Størrelse: 42

Pris: 1099,- + Porto

DSC_8153

Ingen kommentarer: