Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 12. juli 2011

Shamubag “Impossible” *Solgt*

DSC_9655

Når man ikke har overlock, så har man ihvertfall verdens snilleste SYMASKIN.
Den klukker av gleder når jeg trør på pedalen… er det rart jeg elsker ham?

Jeg har sydd noe sånn som over 160 vesker, alle forskjellige og alle like lykkelige.
Man kan faktisk bli litt LEI vesker når man syr så mange, det ble jeg.
Jeg ble skrekkelig lei og sukket og stønnet og bar meg hver gang jeg skulle sy en veske.
Det eneste som var gøy, var når den endelig ble ferdig.
Sånn skal det jo ikke være…

Heldigvis varer ikke sånne trøtte perioder lenge, og jeg er igjen der hvor det er GØY å sy vesker!
Jeg koste meg hele prosessen gjennom, mens jeg gjennom Ipoden hørte spennende kapitler fra Karin Fossums “Djevelen holder lyset”.
Har du lest den?
Det er vel ikke den beste boken hennes, men den duger som bakgrunn for symaskindur og sene nattetimer.
Nå er både boken og vesken ferdig. Jeg er klar for nye utfordringer.

DSC_9657

Vesken har beige, bredstripet cord, myk og god, på utsiden og på hanken.
På innsiden er det en lomme i samme stoff.

Det gule stoffet er ett vintage gardinstoff i nydelig gulfarge og herlig mønster.
Dette er brukt på hele innsiden av vesken, samt på applikasjonen på utsiden.
3 brune knapper på hjertet og en gul knapp på hanken er ellers det man kaller “det lille ekstra”.
Knapper må man ha, det piffer sjokoladesulten.
Sjokoladen putter du på innsiden av vesken, den fungerer som ekstramåltid på tur.

Vesken kan lukkes med magnetlås.

Vesken er ett videre resultat av prosjektet mitt: Ryddesøm før flyttedrøm.
Jeg har MANGE vesker ferdigklippet, og enda flere stoff som ønsker å bli til noe, så dette er GØY og kan varmt anbefales.

Vesken trenger ett HJEM, så om du har ett kan du hyle ut. Smilefjes

Pris: 599,- + Porto

Ha en strålende tirsdag!

DSC_9659

Ingen kommentarer: