Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

onsdag 14. november 2012

Bukse “Pippi Love”

DSC_2532

Finnes det noen småjenter som ikke liker Pippi? Det tror ikke jeg.
Mitt inntrykk er at dette er Heltinnen over dem alle. Sterk, tøff, kul, søt og perfekt rampete. Ett lite perfekt forbilde for alle små rampejenter.

Denne buksen har en Pippi som også varmer en liten vinterjente.
Deilig fleece og gode farger. Perfekt over ullundertøyet eller til en søt genser.
Rød og myk ribb i liv og fot gir buksen perfekt lang levetid, langt utover de oppgitt aldersgruppe.

Størrelse: 4-5 år

Pris: 349,- + Porto

Buksen er til salgs, send mail til: shamu@speilbildet.com

DSC_2531

Ingen kommentarer: