Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

onsdag 21. november 2012

Mappe “Alice” *Solgt*

DSC_2597

Alice er sydd i ett fantastisk 70-talls stoff jeg skulle ønske jeg hadde flere meter av. Jeg akkurat nok til noen mapper til, samt litt detaljer på kjoler og bukser.
Nydelig nydelig!
Mappen er foret med prikkete bomull og har plass til det du måtte trenge i vesken, til sminken eller til heklenålene.

Bredde: 22 cm.

Pris: 120,- + Porto 

Mappen er til salgs:
shamu@speilbildet.com

DSC_2596

Ingen kommentarer: